Hidayah Leen Team Visit Our Page for More Info. Contact Us Via SMS : - Dayah - Email : HidayahLeen_BeautieQQ@yahoo.com

Isnin, 22 April 2013

SCplus Marine Collagen Simply Slim







Produk keluaran muslim SC plus marine Collagen..Simply Slim...
produk yg dijamin memberi keyakinan kpd anda..
KEKAL LANGSING,CANTIK ,SIHAT DAN BERTENAGA..

SCplus Marine Collagen..SIMPLY SLIM

MENGAPA ANDA PERLU MEMILIH SCplus Marine Collagen..SIMPLY SLIM??
Jadi pilih lah produk yg diperkaya dgn herba2 segar serta ibu kolagen tulen.. Jika KAMI PRIHATIN dengan ANDA, mengapa ANDA perlu tunggu lagi? Semak produk pelangsingan yang diambil oleh anda sekarang. adakah ia selamat??Dengan SCplus Marine Collagen SIMPLY SLIM..bukan sahaja memberikan anda tubuh badan yg Langsing..malah dengan ibu kolagen tulen ini ia mampu mencantikan kulit,rambut serta kuku anda..fomula B17 yg terkandung didlm Scplus Marine Colagen SIMPLY SLIM ini juga mampu merawat mereka yg mengandungi DIABETES serta Darah TINGGI..dan juga merupakan anti kanser...
SCplus Marine Collagen SIMPLY SLIM tidak mengandungi bahan kimia tambahan serta pewarna tiruan yg boleh memudaratkan kesihatan pengguna..

JADILAH PENGGUNA YANG BIJAK :)

Sc plus Simply Slim Fomula yg kaya dengan vitamin,mineral ,enzim dan anti oksidan..
bukan saja mampu menurunkan berat badan anda kepada bentuk yg ideal..malah ia juga mampu memberi keyakinan terhadap diri anda apabila anda tampil dengan tubuh badan yg ideal..kulit halus mulus dan cerah..kuku yang cantik berkilat serta rambut yg sihat..
- Sc plus simply Slim juga mampu memberi anda tenaga yang anda perlukan setiap hari..juga sesuai kpd ibu mengandung yg menghidap diabetes..kerana formula yg terdapat pada SC plus Simply Slim ini sgt berkesan di dalam merawat penyakit diabetes dan darah tinggi..jadi kepada mereka yg mempunyai berat badan berlebihan serta pengidap kencing manis atau darah tinggi tidak perlu risau utk mengamalkan SC plus simply slim setiap hari..kerana ia tidak terkandung gula tambahan..bahan-bahan herba yg digunakan adalah selamat utk dimakan.

ANTARA RAMUAN TERPENTING YG TERDAPAT DLM SCplus Marine Collagen SIMPLY SLIM ADALAH ''PURE MARINE COLLAGEN"

KHASIATNYA ADALAH SEPERTI BERIKUT:)
100% Pure Marine Collagen adalah tinggi ANTIOKSIDAnya.

Bahan antioksida merupakan bahan kimia yang diperlukan tubuh untuk meneutralkan radikal bebas dan mencegah kerosakan yang ditimbulkan oleh radikal bebas terhadap sel normal, protein, dan lemak. Bahan
ini menstabilkan radikal bebas dengan melengkapkan kekurangan elektron yang dimiliki radikal bebas, dan menghambat terjadinya reaksi berantai dari pembentukan radikal bebas yang dapat menimbulkan tekanan oksidatif. Ada beberapa bentuk bahan antioksida, di antaranya vitamin, mineral, dan fitokimia. pelbagai jenis bahan antioksida ini berkerja bersama dalam melindungi sel normal dan meneutralkan radikal bebas.

TUBUH LEBIH TAHAN SERANGAN PENYAKIT
Kerana memiliki agen anti virus, anti bakteria, anti fungus dan anti protozoa.

MENDAPAT KEMBALI KEANJALAN, KELEMBUTAN KULIT
Ia mempercepat pergantian sel-sel kulit yang mati dengan sel yang baru, selain melindungi dari sinaran ultra violet.

PERTUMBUHAN RAMBUT LEBIH BAIK DAN KELEMUMUR AKAN HILANG
Sel rambut akan mendapat tenaga dan zat yang mencukupi untuk pertumbuhan maksima.

MENGATASI MASALAH PENYAKIT DEGENERATIF DAN MASALAH USIA UMUR LANJUT
Anti oksida semulajadi dalam rumpai laut adalah penghambat pembentukan radikal bebas.

Kebaikan antioksida Bantu atasi masalah penuaan pertingkat ketahanan sel badan

KONSEP kembali ke alam semula jadi menjadi semakin popular bagi yang ingin memelihara kecantikan dan kesihatan diri. Penggunaan bahan semula jadi khsusunya yang mengandungi antioksida terutama tumbuh-tumbuhan dalam merawat kecantikan juga semakin banyak digunakan dalam produk kecantikan hari ini

BAHAN-BAHAN YANG TERKANDUNG DLM Scplus Marine Collagen SIMPLY SLIM

KHASIAT ACAI BERRY
- Acai berry berasal dari hutan amazon dan digelar sebagai Superfood nombor 1 dunia.

-Buah berwarna purple gelap ini didapati mengandungi antioksida yang tinggi malah lebih tinggi dari anggur, bluberry, blackberry atau buah delima. Boleh dikatakan kandungan antioksida di dalam buah Acai berry adalah antara yang tertinggi di dunia.

-Antioksida membantu kita membuang toksin di dalam badan yang menyebabkan banyak penyakit. Selain kandungan antioksida yang tinggi, buah ini juga mengandungi kandungan serat dan lemak baik yang bagus untuk kesihatan jantung dan usus. Ia mengandungi kandungan Omega-3, Omega-6 dan Omega-9 yang baik untuk menurunkan paras kolesterol tidak baik dan meningkatkan paras kolesterol baik di dalam darah.

-Ia juga mengandungi kandungan garam dan mineral yang bersesuaian untuk kesihatan badan. Rasa buah ini dikatakan seperti coklat tetapi ia mengandungi kandungan gula yang rendah, jadi ia tidak merbahayakan pesakit kencing manis.

-Kajian mendapati khasiat buah Acai berry mempu diserap oleh badan manusia. Malah, satu kajian makmal menunjukkan antioksida di dalam Acai berry mampu memusnahkan sel-sel kanser. Walau kajian awal menunjukkan keputusan memberangdsangkan, saintis berpendapat masih banyak kajian perlu dijalankan terhadap buah Acai berry untuk mereka mengetahui dengan lebih lanjut khasiat yang ada padanya.
-Acai berry adalah buah yang amat baik untuk kesihatan. Tetapi, ia banyak dikaitkan dengan usaha menurunkan berat badan dan anti-aging. Walaupun Acai berry dapat membantu kedua-dua ini, ia adalah disebabkan Acai berry mampu menolong memperbaiki kesihatan badan. Ini tidak hairan kerana berat badan ideal dan kekal muda kedua-duanya adalah kesan badan yang sihat.

KHASIAT GARNICIA CAMBIOGA
- mampu menurunkan berat badan.ia juga digunakan secara meluas untuk produk mengurangkan berat badan di Eropah.
-Asid utama asid hydroxycitric atau HCA. di dalam garnicia cambioga pernah menjadi kajian saintis pemakanan. Terbukti ia sangat berkesan membantu mengekang nafsu makan dan menggalakkan penguraian lemak dalam tubuh manusia dan haiwan. Rangsangan kehilangan berat badan menerusi dua cara asas.
-HCA bertindak menghalang penukaran makanan bergula dan berkanji kepada lemak. Ini bermakna HCA dikatakan dipercayai mampu membantu menyekat penghasilan lemak. Penemuan terbaru mendapati melalui cara peningkatan tahap kimia tertentu dalam otak seperti serotonin, pengatur kepada pengawalan selera, HCA juga dikatakan mungkin mampu menyekat selera makan.
-Penggunaan Garnicia cambioga juga mendapat tempat dalam perubatan India kuno (Ayurveda) bagi mengatasi masalah penghadaman, rawatan cacing, parasit, tumor dan cirit-birit berdarah.
-Garnicia Cambioga digunakan untuk merawat reumatisme dan masalah dalam perut. Selain itu buah tersebut dikatakan berupaya mengurangkan tekanan darah tinggi.

KHASIAT GREEN TEA
-Green Tea telah diamalkan di Negeri Cina semenjak 4000 tahun dahulu. Orang cina telah menggunakan Green Tea untuk merawat segala macam penyakit dari sakit kepala sehingga kemurungan. Kesemua jenis teh adalah dari jenis pokok yang sama iaitu Camellia Sinensis.
-Kini kajian saintifik telah membongkarkan rahsia kebaikan Green Tea antaranya seperti di dalam Journal Of The National Cancer Institute, 1994, mengatakan satu kajian epidemiologi menunjukkan yang meminum Green Tea mengurangkan risiko barah esophagus dikalangan lelaki dan wanita Cina sebanyak 60%.Secara umum Green Tea didapati menyihatkan apabila diminum semasa rawatan barah, arthritis rheumatoid, aras kolesterol tinggi, penyakit kardiovaskular, jangkitan dan penurunan fungsi imun.

Kenapa Green Tea Istimewa?
Rahsianya adalah paras catechin polyphenois yang tinggi khususnya epigallocatechin gallate (EGCG). EGCG adalah antioksidan yang hebat. Antioksidan Green Tea 100 kali lebih berkesan berbanding vitamin C dan 25 kali lebih kuat dari Vitamin E dari segi perlindungan sel dan DNA daripada kerosakan oksidan ia juga dianggar 2 kali lebih baik dari resveratol yang terdapat dalam wine merah.

Antioksidan yang kuat telah dibuktikan berupaya melawan virus, melambatkan penuaan dan mempunyai kesan baik keatas kesihatan. Radikal bebas adalah molekul yang amat reaktif dan boleh mencederakan sel dalam badan dan seterusnya menjadikan badan terdedah kepada pembentukan barah, penyakit jantung dan penyakit degeneratif dan metabolik.Catechin memusnahkan radikal bebas dan mempunyai kesan yang menakjubkan ke atas kesihatan seluruh badan.Selain dari itu ia boleh membantu merencat pertumbuhan sel barah, pengawalan paras kolesterol LDL dan secara tidak langsung mengurangkan gumpalan darah tak normal yang menjadi penyebab utama serangan jantung dan strok.

Khasiat Kesihatan Green Tea / Teh Hijau
Banyak kajian telah dilakukan keatas green tea atau teh hijau dan di dapati banyak khasiat kesihatan yang boleh di manafaat kan . Antara kandungan khasiat teh hijau yang boleh diperolehi dengan minum secara berterusan produk yang mengandungi green tea adalah:

1.Membantu mengawal tekanan darah tinggi
· Green tea / teh hijau boleh membantu kesihatan dengan mengurangkan tekanan darah dengan merencat tindakan Angiotensin II.
2.Membantu mengawal paras gula darah
· Polyphenols dan Polysaccharides dapat memberi kesan manafaat kepada paras gula dalam darah.
3.Membantu dalam sesetengah penyakit barah
· Kandungan Catechins Green Tea dilihat memberi kesan perawatan kepada sesetengah barah.
4.Menguatkan sistem imun
· Kepekatan Polyphenols dan Flavenoids teh hijau yang tinggi boleh membantu kesihatan sistem imun tubuh.
5.Menurunkan aras kolesterol
· Paras antioksidan Green Tea yang tinggi boleh membantu mengurangkan paras kolesterol.
6.Menggalakkan pembakaran lemah
· Kehilangan lemak yang dilihat kepada peminum Green Tea lebih khusus kepada lemak di viscera (lemak di dalam kaviti abdomen, usus dan organ dalaman yang lebih dikaitkan dengan peningkatan risiko sindrom metabolik dan diabetes jenis 2). Tiga komponen utama perawatan yang penting adalah Catechins, Caffeine dan Theanine dengan cara merencat jus gastrik dan pankreas untuk penghadaman

KHASIAT SENNA
-Bahagian yang digunakan dalam perubatan ialah daun, biji dan kulit biji (podnya).
-Senna telah digunakan dalam perubatan sebagai pelawas sejak turun temurun. Malah terdapat riwayat mengatakan Rasulullah pernah bersabda mengenai khasiat senna sebagai pelawas.
-Senna merupakan tumbuhan yang bersifat panas dan kering. Ia digunakan untuk merawat penyakit seperti penyakit kulit, sembelit, kecacingan,anemia, thypoid, kolera,bronkitis,batuk, athritis dan penyakit kuning
-Mengurangi kolesterol,
-Akan membersihkan sisa-sisa kotoran pada usus anda. Sehingga kotoran pada usus yang sudah lama dan melekat
-Teh Daun Jati Cina ini cocok bagi lelaki dan wanita yang memiliki kelebihan berat badan.

KHASIAT ROSSELLE
Roselle amat berkhasiat untuk segenap lapisan umur khususnya untuk proses penjagaan kesihatan dan sebagai pencegah dari sebarang jangkitan kuman atau virus yang menyerang tubuh manusia.
- Anti Penuaan. Roselle mempunyai Vitamin C yang tinggi dan berserat akan melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik. Keupayaannya meminimakan kerosakan yang dimusnahkan oleh radikal bebas merupakan sebab utama seseorang yang mengamalkan Roselle akan kelihatan muda dan berseri wajahnya.
-. Pencegahan Penyakit Kardiovaskular. Sakit jantung merupakan pembunuh nombor satu di dunia dan dianggap sebagai ’silent killer’. Kedaan oksidasi juga akan menyebabkan kadar LDL akan meningkat dan menyebabkan arteri tersumbat. Pengamalan Roselle akan membantu mencegah ketebalan LDL di arteri dan sekaligus mengelakkan dari trejadinya penyakit tekanan darah tinggi.
-. Pencegah Kanser. Dunia kini yang terdedah kepada pencemaran udara, makanan, dan minuman merupakan punca utama kepada terjadinya kanser. Vitamin C dan serat yang tinggi yang terdapat dalam Roselle mampu untuk bertindak sebagai anti oksidan dan sebagai anti kanser.
-. Demam Panas/Selesema. Roselle amat baik untuk mereka yang sering menghadapi masalah selesema dan sebagai pemakanan kesihatan yang utama kepada mereka yang menghadapi masalah demam panas.
-. Resdung (alergi) dan Lelah (asma). Pengambilan Coscinium Plus dan Roselle adalah dua gabungan yang terbaik kepada permasalahan begini.
-. Stress / Sukar tidur. Bagi mereka yang menghadapi masalah stress dicadangkan mengambil Roselle dimana ia akan bertindak menurunkan suhu dan mempengaruhi mood pesakit. Roselle juga amat baik untuk masalah dengkur semasa tidur.
-. Masalah lain. Amat baik untuk mereka yang menghadapi luka luar dan dalam, kecederaan, mengatasi masalah penyakit kulit, penenang dan sebagainya.

KHASIAT HALIA

1. Membuang Angin
Saya rasa ramai yang dah tahu, air rebusan halia yang telah dicampur boleh menghilangkan angin yang terdapat dalam usus besar dan kecil kita. Air rebusan ini memang sesuai untuk wanita yang baru bersalin dan mereka yang kerap kali mengalami masalah angin seluruh badan.

2. Menghilangkan bengkak dan luka kecil
Halia segar yang telah ditumbuk halus dan diekstrak jusnya boleh digunakan untuk menghilangkan angin dan bengkak pada luka luar dan dalam, merawat kegatalan akibat gigitan serangga, mengubati gigitan ular, disapu ketika sakit kepala atau migrain, batuk, masuk angin, reumatik, mengeluarkan angin dari perut, bengkak-bengkak, mual dan mabuk dalam perjalanan (motion sickness), serta menghilangkan panau. Sementara itu kandungan minyak atsirinya bermanfaat untuk menghilangkan rasa lenguh, anti inflamasi dan anti bakteria. Air perahan umbinya (akar tongkat) digunakan untuk penyakit katarak.

3. Membantu penghadaman
Halia membantu proses penghadaman supaya berjalan lebih lancar iaitu dengan merangsang kelenjar pencernaan. Menurut farmakologi Belanda, umbi Zingiber officinale mengandungi 6% bahan ubat-ubatan yang sering diguna sebagai rumusan ubatan di 23 buah negara. Sejak dahulu lagi , halia dipergunakan sebagai herba penambah selera makan dan merawat masalah penghadaman.

Antara Manfaat Dan Khasiat Lain Halia.
1. Melembutkan perut dengan kelembutan yang sederhana.
2. Mengawal hati supaya tidak sejuk dan basah.
3. Membantu untuk menguatkan tenaga jimak dan menambahkan air mani.
4. Membuangkan kahak lendir yang melekat di bahagian halkum, jika halia itu dicampur dengan sedikit gula dan diminum dengan air panas.
5. Menghilangkan bau busuk mulut.
6. Membakar lemak dan selulit.
7. Menghilangkan kadar kesejukan yang terdapat pada makanan dan buahan atau sayuran bila sudah dimakan atau diminum.
8. Halia juga boleh mengubati penyakit sendi, cirit-birit, kekurangan tenaga, dan demam panas

KHASIAT PURE MARINE COLLAGEN
· Membantu menurunkan kolesterol dalam tubuh.
· Membantu merawat gastrik.
· Bertindak sebagai Antikulat dan Antibakteria.
· Membantu menurunkan tekanan darah tinggi.
· Memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh.
· Membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah.
· Membantu merawat penyakit gout.
· Memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh.
· Menguatkan tulang dan sendi.
· Meningkatkan sel rawan dan otot.
· Merawat penyakit gaut.
· Mencegah kanser
· Merawat Anemia.
· Menurunkan kolestrol dalam tubuh.
· Menyerap lebihan garam dalam tubuh(lumpuh).
· Melicin dan menegangkan kulit serta payu dara (anti penuaan).
· Memulihara sel-sel kulit mati (jerawat).
· Menpercepatkan penyembuhan luka.
· Menstabilkan kandungan gula dalam darah(kencing manis).
· Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas.
· Menberi Kekenyangan(diet).
· Melancarkan sistem metabolisme.
· Memulihara usus kecil (sembelit).

KHASIAT L-CARNITINE
Kebaikan L-carnitine:
-Merupakan satu ramuan yang begitu berkesan dalam pembakaran lemak (fat burner),
-menambahkan tenaga dan mengekalkan tahap kecergasan badan sepanjang hari
- L-Carnitine merupakan ramuan yang sangat mujarab dalam program diet di mana ianya sangat effektif untuk mengurangkan rasa lapar dan letih.
-Menambahkan tenaga dan mengekalkan tahap kecergasan badan sepanjang hari
-Ianya ramuan yang bagus bagi melindungi jantung, saraf dengan bertindak sebagai agen antioksida

ANDA YANG PENTINGKAN BENTUK BADAN YANG LANGSING + MENAWAN SERTA KULIT HALUS + KESIHATAN YANG CUKUP DAPATKAN SEKARANG PRODUK "SC plus marine Collagen"


RM99.90 Free Postage

Tiada ulasan:

Catat Ulasan