Hidayah Leen Team Visit Our Page for More Info. Contact Us Via SMS : - Dayah - Email : HidayahLeen_BeautieQQ@yahoo.com

Isnin, 22 April 2013

Glutacol (Glutathione + Collagen Drink)






Glutacol diformulasikan dari kombinasi Glutathione dan Kolagen. Glutathione memiliki manfaat positif bagi lebih daripada 68 penyakit yang berbeza. Hal ini penting dalam memberikan pertahanan dari radikal bebas, tekanan oksidatif, racun dan penyakit. Kolagen adalah anti penuaan yang kuat. Kolagen memainkan peranan penting dalam membuat kulit anda bersinar, cerah dan kulit lebih muda. Produk ini juga membantu tubuh anda untuk membakar lemak. Namun, kerana faktor-faktor seperti proses penuaan, pengeluaran kolagen alami di dalam tubuh kita berkurang dari masa ke masa, mengambil suplemen kolagen sangat diperlukan untuk merangsang pengeluaran kolagen tubuh sendiri.

Ini ialah wasiat formula bagi membantu kulit anda kelihatan lebih kencang, sihat dan cerah. Produk ini juga membantu untuk menyelesaikan masalah kulit seperti kerut dan garis wajah.

Apakah ada efek samping mengambil glutathione dan kolagen?

Mengambil glutacol cukup selamat. Setiap orang sepatutnya menggunakan produk ini dalam rangka mengoptimumkan kesihatan secara keseluruhan. Produk ini sering digunakan sebagai filler kosmetik untuk membuang kedut dan ketidaksempurnaan lain, dan juga boleh digunakan untuk kecantikan bibir.

Seberapa cepat saya boleh melihat hasilnya?
Mereka yang mengambil secara teratur glutathione mengakui bahwa mengambil glutathione bersama-sama dengan vitamin C selama 3 hingga 6 bulan atau lebih akan menghasilkan kulit yang lebih cerah. Namun, kesan berbeza-beza antara orang-orang; beberapa orang boleh merasakannya lebih cepat atau lebih lambat

Apakah kandungan Glutacol?
Glutacol mengandungi l Glutathione 80 MG, Collagen 1000 MG, Astaxanthin, Aloe Vera Extract, Acerola Cherry, Blackcurrant Extract, Tomato Extract, and Probiotics.

Apa bentuk glutacol dan bagaimana cara penggunaanya?
Glutacol berbentuk serbuk. Dalam 1 kotak ada 20 sachets. Ia boleh diminum terus ke dalam mulut, atau di bancuh dengan air suam 60 ml untuk setiap sachet. Untuk hasil yang Glutacol terbaik harus dimakan terakhir pada waktu malam sebelum tidur kerana waktu puncak untuk pembaikan dan pertumbuhan semula dalam tempoh dua jam pertama tidur – dikenali sebagai kitaran alfa.

Apa yang boleh menghadkan keberkesanan glutation dalam proses pemutihan kulit?
Keberkesanan glutation dalam pemutihan dalam seseorang individu boleh dihadkan oleh tabiat tertentu seperti penggunaan rokok dan alkohol diketahui akan mengurangkan tahap glutathione dalam badan. Perokok mungkin tidak mencapai keputusan yang sama dalam proses pemutihan kulit sebagai bukan perokok. Ini bermakna perokok tidak boleh mencapai keputusan yang lebih cepat daripada bukan perokok. Yang kedua ialah penggunaan alkohol. Penggunaan alkohol boleh menjejaskan keberkesanan glutation dalam pemutihan kulit. Pendek kata, untuk mencapai keputusan yang lebih cepat kulit mencerahkan, kami menasihati pengguna untuk berhenti merokok dan mengelakkan alkohol.

Kebaikan Glutacol :

Anti-oksidan

  • Mengatur berat badan
  • Mencerahkan kulit
  • Memastikan sel anda berjalan lancar
  • Anti penuaan
  • Mencegah kerosakan sel badan kita
  • Muda dan kulit bercahaya
  • Membantu memulihkan kekeringan dan kerapuhan rambut
  • Meningkatkan elastiktasi dan kelembutan kulit
  • Membantu meringankan bisul, masalah pencernaan dan ginjal
  • Mengurangkan garis dan kedutan
  • Membantu untuk kesihatan gigi anda
  • Membantu kulit anda menjadi lebih putih dan halus
  • Membantu membakar lemak
  • Meningkatkan kemampuan kulit untuk melembapkan sendiri, membantu dalam penghapusan sel-sel kulit mati
  • Membantu dalam cancer chemoprotection dan rawatan kanser

Harga : RM65.00

** Pos RM7 SM / RM10 SS **

Tiada ulasan:

Catat Ulasan